CAMPIONAT DEL MÓN A HURGHADA (EGIPTE) – DESEMBRE 2016

16-diciembre-2016

 

Ahir van arribar a l’aeroport de Manises els nostres castelluts més internacionals, Jesus Rico i Andrés Carrión, després de passar uns dies a la localitat egípcia d’Hurghada on han estat disputant EL CAMPIONAT DEL MÓN DE BILLAR. 

Jesús Rico ja pertany a la màxima categoria (sènior absoluta) i en este campionat va aconseguir passar a segona ronda mentre que i Andrés Carrión en el seu últim any de junior va aconseguir arribar a la semifinal quedant tercer a la seua categoria.

Des de la Regidoria d’Esports se’ls va rebre a la casa consistorial per reconèixer el gran treball d’estos joves esportistes que han aconseguit dur el nom del poble arreu del món.

 

Ayer llegaron al aeropuerto de Manises nuestros castelluts más Internacionales ( Jesus Rico y Andrés Carrión) después de pasar unos días a la localidad egipcia de Hurghada dónde han disputando EL CAMPEONATO DEL MUNDO DE BILLAR.

Jesús Rico ya pertenece a la máxima categoría (senior absoluta) y en este campeonato consiguió pasar a segunda ronda mientras que y Andrés Carrión en su último año de junior consiguió llegar a la semifinal quedando tercero en su categoría.

Desde la Concejalía de Deportes se los recibió en la casa consistorial para reconocer el gran trabajo de estos jóvenes deportistas que han conseguido llevar el nombre del pueblo por todo el mundo.

Sobre el autor ()

Lo comentarios están cerrados.

Calendario