JORNADA DE FORMACIÓ

16-septiembre-2016



Ahir dijous 15 de setembre es va realitzar la jornada de formació que tots els anys realitza el Servei Municipal d’Esports amb la finalitat de formar als tècnics esportius, directius de clubs i pares de jugadors.
La sessió que versava sobre el lideratge de l’entrenador va ser conduïda per Federico Carreres, director del projecte que la diputació d’Alacant ha concedit a l’Ajuntament de Castalla.
Des del Servei Municipal d’Esports, agrair a tots els assistències la seua participació activida i al ponent Federico la seua professionalitat.
Moltes gràcies per contribuir entre tots ha que el nostre esport cada vegada sume en qualitat.

Ayer  jueves 15 de septiembre se realizó la ordinaria jornada de formación que todos los años realiza el Servicio Municipal de Deportes con la finalidad de formar a los técnicos deportivos, directivos de clubes y padres de jugadores.

La sesión que versaba sobre el liderazgo del entrenado fue conducida por Federico Carreres, director del proyecto que  la diputación de Alicante ha concedido al Ayuntamiento de Castalla.

Desde el servicio municipal de deportes, agradecer a todos los asistencias su participación activida y al ponente Federico su profesionalidad.

Muchas gracias por contribuir entre todos ha que nuestro deporte cada vez sume en calidad.

IMG_20160915_220752FORMACIO ESPORTIVA CASTALLA

Sobre el autor ()

Lo comentarios están cerrados.

Calendario