NOU PROJECTE: ESPORT ESCOLAR

30-septiembre-2016

NOU PROJECTE: ESPORT ESCOLAR

Este nou projecte anomenat esport escolar naix de la recentment creada associació de clubs esportius, esta associació du el nom de Castalla per l’Esport i la finalitat és unificar totes les entitats esportives per facilitar-los aspectes burocràtics…

 

Un dels principals projectes que llança l’associació és: L’ESPORT ESCOLAR, es tracta d’una activitat adreçada a tots els xiquets de primària i últim curs d’infantil amb el propòsit de treballar tots i cadascun dels esports que existeixen en la nostra població.
L’activitat s’ha plantejat als dos centres educatius amb el fi de potenciar encontres escolars entre tots els xiquets del municipi, parlem d’encontres perquè no té una finalitat competitiva.

En aquests encontres mensuals, els xiquets posaran en pràctica tot el que han après sobre l’esport tractat durant els últims trenta dies.

Per altra banda, i lligat al projecte de l’esport escolar, també cal fer menció a altres tipus d’activitats extraescolars portades a terme al col·legi Rico Sapena, com són l’Escola Matinera, Deures i Espai Creatiu.
La finalitat de totes i cadascuna d’aquestes activitats extraescolars és, a més de contribuir amb el desenvolupament motor, psíquic i social dels més xicotets de la casa, ajudar als pares en la complicada feina de conciliar els horaris de treball amb l’horari escolar.
Tota la informació i horaris d’activitats estan en els cartells adjunts, però davant de qualsevol dubte, podeu vindre a informar-vos a l’oficina del Poliesportiu.

 

NUEVO PROYECTO: DEPORTE ESCOLAR

 

Este nuevo proyecto llamado “ ESPORT ESCOLAR” nace de la recientemente creada asociación de clubes deportivos, esta asociación lleva el nombre de Castalla per l’esport y la finalidad es unificar todas las entidades deportivas para facilitarles aspectos burocráticos…

Uno de los principales proyectos que lanza la asociación es: L’ESPORT ESCOLAR, se trata de una actividad dirigida a todos los niños de primaria y último curso de infantil con el propósito de trabajar todos y cada uno de los deportes que existen en nuestra población.

La actividad se ha planteado en los dos centros educativos con el fin de potenciar encuentros escolares entre todos los niños del municipio, hablamos de encuentros porque no tiene una finalidad competitiva.

En estos encuentros mensuales, los niños pondrán en práctica todo el que han aprendido sobre el deporte tratado durante los últimos treinta días.

 

Por otro lado, y ligado al proyecto de “ESPORT ESCOLAR” también hay que hacer mención a otros tipos de actividades extraescolares llevadas a cabo al colegio Rico Sapena, como son la “escola matinera”, Deberes y Espacio Creativo.

 

La finalidad de todas y cada una de estas actividades extraescolares es, además de contribuir en el desarrollo motor, psíquico y social de los más pequeños de la casa, ayudar a los padres en el complicado trabajo de conciliar los horarios de trabajo con el horario escolar.

Toda la información y horarios de actividades están en los carteles adjuntos, pero ante cualquier duda, podéis venir a informaros a la oficina del Polideportivo.

 

 

Sobre el autor ()

Lo comentarios están cerrados.

Calendario