QUAN EL SENTIMENT LI GUANYA LA BATALLA AL TROFEU, AL TEMPS, ALS PÒDIUMS…

6-junio-2016

De vegades oblidem que l’esport està vinculat al sentiment, que les emocions no són sols per arribar primer a una meta o ficar un gol, este cap de setmana quatre meravelloses ballaores han aconseguir que vora 1000 persones que presenciaven la gal·la de “Castalla en Dansa” s’emocionen i trenquen en aplaudiments per eixe sentiment que cadascun dels balls emanava i ens feia esclatar en somriures de complicitat i mirades d’orgull cap a tot un treball realitzat amb vora 300 alumnes.

Al pati de butaques es respirava l’essència d’estes mestres que porten la dansa a foc gravada a la seua pell, pell que en  molts moments de la funció “s’escurrufava” a tots els assistents, el treball que hem vist este cap de setmana està replet de QUALITAT, no sols tècnica sinó de la més important, la qualitat HUMANA. Elles formen PERSONES, els seus balls plens de missatges socials així ho denoten i aplega a tots els allí pressents.

Isa, Ana l. Ana S. i Bienve; GRAN TREBALL el que feu per el nostre poble, per la nostra dansa i per l’educació de tots els xiquets que composen la vostra escola, és un orgull per la Regidoria d’Esport tenir-vos en la nostra casa.

Dis-vos sols gràcies es queda curt 😉

 si cliques l’enllaç tens un recull d’imatges de la gal·la: https://www.dropbox.com/sh/2ybscfa9pdssg04/AAAT7BD5ELs_uNj_V0KTtSn7a?dl=0

CUANDO EL SENTIMIENTO LE GANA LA BATALLA AL TROFEO, A LOS TIEMPOS, A LOS PODIOS…

A veces olvidamos que el deporte está vinculado al sentimiento, que las emociones no son sólo para llegar primero a una meta o meter un gol, este fin de semana cuatro maravillosas bailarinas han conseguido que cerca de 1000 personas que presenciaban la gala de “Castalla en Danza” se emocionaran y rompieran en aplausos por ese sentimiento que cada uno de los bailes emanaba y nos hacía estallar en sonrisas de complicidad y miradas de orgullo hacia todo un trabajo realizado con cerca de 300 alumnos.

En el patio de butacas se respiraba la esencia de estas maestras que llevan la danza a fuego grabada en su piel, piel que en muchos momentos de la función “se erizaba” a todos los asistentes, el trabajo que hemos visto este fin de semana está repleto de CALIDAD, no sólo técnica sino de la más importante, la calidad HUMANA. Ellas forman PERSONAS, sus bailes llenos de mensajes sociales así lo denotan y llega a todos los allí presentes.

Isa, Ana l. Ana S. y Bienve; GRAN TRABAJO el que hacéis por nuestro pueblo, por nuestra danza y por la educación de todos los niños que componen vuestra escuela, es un orgullo para la Concejalía de Deporte teneros en nuestra casa.

Deciros solo gracias se queda corto 😉

Sobre el autor ()

Lo comentarios están cerrados.

Calendario