II JORNADA DE PATINATGE SOBRE GEL

30-diciembre-2016

Per segon any consecutiu la regidoria d’esports del ajuntament de Castalla va organitzar una jornada per anar a patinar sobre gel a la pista de patinatge d’Elx, esta vegada van ser 76 assistents els que van omplir l’autobús. En esta edició vam tindre la pista de gel sols per al grup de Castalla, gaudint tots de molt espai per practicar este esport tant preciós.

Tant la primera edició com esta ha estat subvencionada al 80% per l’ajuntament de Castalla, tenint un cost de sols 5 euros per als xiquets, a més a més la regidoria disposa de personal  tècnic per tenir cura d’ells i oferir una alternativa d’ocupació del temps lliure a tots els pares que treballen i els seus fills no tenen activitats que realitzar.

Por segundo año consecutivo la Concejalía de deportes del ayuntamiento de Castalla organizó una jornada para ir a patinar sobre hielo a la pista de patinaje de Elche, esta vez fueron 76 asistentes los que llenaron el autobús. En esta edición tuvimos la pista de hielo sólo para el grupo de Castalla, disfrutando todos de mucho espacio para practicar este deporte tanto precioso.
Tanto la primera edición como esta ha sido subvencionada al 80% por el ayuntamiento de Castalla, teniendo un coste de sólo 5 euros para los niños, además la Concejalía dispone de personal técnico para estar al cuidado de ellos y ofrecer una alternativa de ocupación del tiempo libre todos los padres que trabajan y sus hijos no tienen actividades que realizar.
PATINAR SOBRE GEL CASTALLA

Sobre el autor ()

Lo comentarios están cerrados.

Calendario